« Березень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Аналіз роботи шкільного методичного об'єднання
вчителів іноземної мови, історії та правознавства
по виконанню плану ШМО за 2012-13 н. р.
У 2012-2013 навчального року вчителі шкільного
методичного об'єднання вчителів іноземної мови, історії та правознавства
відповідально і добросовісно виконували поставлені перед ними завдання,
опановували та впроваджували сучасні технології навчання, сприяли виявленню
індивідуальних здібностей дітей, створювали сприятливі умови для їх подальшого
розвитку. Їх робота була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і
методичної майстерності, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію
проблемної теми методичного об’єднання вчителів іноземної мови, історії та
правознавства. Всі члени шкільного методичного об'єднання вчителів іноземної
мови, історії та правознавства продовжували працювати над науково-методичними
темами (проблеми), які у повній мірі підпорядковані та спрямовані на
розв’язання проблемної теми ШМО «Мотивація життєтворчих компетенцій особистості
в розвивальному педагогічному просторі школи» та проблемної теми школи
«Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку через
особистісно-орієнтовне навчання». Тобто було забезпечено повну орієнтацію
змісту роботи над ЄНМТ на рівні ШМО на професійні запити вчителів та планування
роботи шкільного методичного об'єднання на підставі аналізу роботи за
попередній рік.
Основними напрямами роботи МО вчителів іноземної мови,
історії та правознавства є:
–Вивчення і аналіз навчальних програм, підручників,
інструкцій та рекомендацій МОН України, районного методичного кабінету.
–Діагностування педагогів з питань навчання і виховання з
метою визначення напрямків діяльності.
–Обговорення актуальних питань навчання і виховання, пошук
ефективних форм ведення уроків.
–Вивчення досвіду колег інших шкіл в ході відвідування
відкритих уроків, співпраці у семінарах, творчих групах. Впровадження його в практику
роботи.
–Систематичне проведення відкритих уроків, виховних
заходів з обов’язковим самоаналізом та аналізом.
–Обговорення та аналіз результатів конкурсів.
педагогічного досвіду.
–Підтримка творчих зв’язків з методичними об’єднаннями
вчителів шкіл міста.
–Участь у різних педагогічних конкурсах.
–Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та
методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
ШМО вчителів
іноземної мови, історії та правознавства у складі семи вчителів. Це спеціаліст
вищої категорії, вчитель-методист Бондажевський ПетроМихайлович, спеціалісти
вищої категорії старші вчителі Воробйова Олена Дмитрівна та Єфімова Людмила
Миколаївна, спеціаліст вищої категорії Сущенко Вікторія Миколаївна, спеціаліст
ІІ категорії Коропець Ірина Віталіївна, спеціалісти Гринцова Наталія Олександрівна
та Мітюн Дарья Володимирівна.Це творчі, обдаровані учителі, які мають високу науково-теоретичну і методичну підготовку, досконало володіють сучасними формами і методами розвиваючого навчання. Свою
діяльність вони спрямовують на вдосконалення та систематичне впровадження
інноваційних форм навчально-виховної роботи з учнями.
Кожний педагог постійно вдосконалює свою педагогічну
майстерність. Намагається зробити дітей активними учасниками
навчально-виховного процесу, навчити їх думати, проникати в суть явищ. Кожного
хвилює питання, як зробити навчання цікавим.
В поточному н.р. вчителі ШМО працювали над питаннями:
1. Моніторинг результатів роботи ШМО в 2011-2012 н.р.
Державний стандарт початкової загальної освіти.
(Інформаційний збірник №14-15, 2012 р.)
(наказ МОНУ №329 від 13.04.2011 р.)
вчителя на розвиток мотивації до навчальної діяльності учнів як результат
навчально-виховного процесу (з досвіду роботи).» Роль професіоналізму вчителя в
формуванні мотивації навчальної діяльності учня та його особистості (з досвіду
роботи).
На засіданнях шкільного методичного об'єднання вчителів
іноземної мови, історії та правознавства у І семестрі 2012 – 2013 рр.
розглядалися питання забезпечення ефективного методичного супроводу педагогів
під час роботи над ЄНМТ та передбачено традиційні і нетрадиційні форми та
методи роботи з педагогами. Проведено семінари з теми: «Інклюзивна освіта-найпотужніший
інноваційний рух XXІ століття», в рамках підготовки вчителів ШМО до засідання
педагогічної ради «Вплив професійної майстерності вчителя на розвиток мотивації
до навчальної діяльності учнів як результат навчально-виховного процесу (з
досвіду роботи)» та «Роль професіоналізму вчителя в формуванні мотивації
навчальної діяльності учня та його особистості» (з досвіду роботи).
«Упровадження інформаційних технологій на сучасному уроці як засіб формування
позитивної мотивації до навчальної діяльності школярів»