Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 07.19.2019, 7:12 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 71

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Шкільне методичне об'днання


    Аналіз  роботи шкільного методичного об'єднання

    вчителів іноземної мови, історії та правознавства

    по виконанню плану ШМО за 2012-13 н. р.


    У 2012-2013 навчального року вчителі шкільного
    методичного об'єднання вчителів іноземної мови, історії та правознавства
    відповідально і добросовісно виконували поставлені перед ними завдання,
    опановували та впроваджували сучасні технології навчання, сприяли виявленню
    індивідуальних здібностей дітей, створювали сприятливі умови для їх подальшого
    розвитку. Їх робота була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і
    методичної майстерності, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію
    проблемної теми методичного об’єднання вчителів іноземної мови, історії та
    правознавства. Всі члени шкільного методичного об'єднання вчителів іноземної
    мови, історії та правознавства продовжували працювати над науково-методичними
    темами (проблеми), які у повній мірі підпорядковані та спрямовані на
    розв’язання проблемної теми ШМО «Мотивація життєтворчих компетенцій особистості
    в розвивальному педагогічному просторі школи» та проблемної теми школи
    «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку через
    особистісно-орієнтовне навчання». Тобто було забезпечено повну орієнтацію
    змісту роботи над ЄНМТ на рівні ШМО на професійні запити вчителів та планування
    роботи шкільного методичного об'єднання на підставі аналізу роботи за
    попередній рік.

    Основними напрямами роботи МО вчителів іноземної мови,
    історії та правознавства є:

    Вивчення і аналіз навчальних програм, підручників,
    інструкцій та рекомендацій МОН України, районного методичного кабінету.

    Діагностування педагогів з питань навчання і виховання з
    метою визначення напрямків діяльності.

    Обговорення актуальних питань навчання і виховання, пошук
    ефективних форм ведення уроків.

    Вивчення досвіду колег інших шкіл в ході відвідування
    відкритих уроків, співпраці у семінарах, творчих групах. Впровадження його в практику
    роботи.

    Систематичне проведення відкритих уроків, виховних
    заходів з обов’язковим самоаналізом та аналізом.

    Обговорення та аналіз результатів конкурсів.

    Участь вчителів у місячниках, декадах передового

    педагогічного досвіду.

    Підтримка творчих зв’язків з методичними об’єднаннями
    вчителів шкіл міста.

    Участь у різних педагогічних конкурсах.

    Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та
    методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.

     ШМО вчителів
    іноземної мови, історії та правознавства у складі семи вчителів. Це спеціаліст
    вищої категорії, вчитель-методист Бондажевський ПетроМихайлович, спеціалісти
    вищої категорії старші вчителі Воробйова Олена Дмитрівна та Єфімова Людмила
    Миколаївна, спеціаліст вищої категорії Сущенко Вікторія Миколаївна, спеціаліст
    ІІ категорії Коропець Ірина Віталіївна, спеціалісти Гринцова Наталія Олександрівна
    та Мітюн Дарья Володимирівна.
    Це творчі, обдаровані учителі, які мають високу науково-теоретичну і методичну підготовку, досконало володіють сучасними формами і методами розвиваючого навчання. Свою
    діяльність вони спрямовують на вдосконалення та систематичне впровадження
    інноваційних форм навчально-виховної роботи з учнями.

    Кожний педагог постійно вдосконалює свою педагогічну
    майстерність. Намагається зробити дітей активними учасниками
    навчально-виховного процесу, навчити їх думати, проникати в суть явищ. Кожного
    хвилює питання, як зробити навчання цікавим.

    В поточному н.р. вчителі ШМО працювали над питаннями:

    1.      Моніторинг результатів роботи ШМО в 2011-2012 н.р.

    2.    Затвердження плану роботи на 2012-2013 н. р.
    3.    Опрацювання нормативних документів щодо викладання історії, правознавства, іноземної мови.

    Державний стандарт початкової загальної освіти.

    4. Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2012-2013 н. р.

    (Інформаційний збірник №14-15, 2012 р.)

    5.   Обговорення проблемних тем, обраних членами НМК, у розрізі проблемної теми школи.
    6.   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти

    (наказ МОНУ №329 від 13.04.2011 р.)

    7.  Про результати ДПА з іноземної мови.
    8.  Використання підручників та допоміжної літератури.
    9.  Інклюзивна освіта-найпотужніший інноваційний рух XXІ століття.
    10. Підготовка вчителів ШМО до засідання педагогічної ради «Вплив професійної майстерності

    вчителя на розвиток мотивації до навчальної діяльності учнів як результат
    навчально-виховного процесу (з досвіду роботи).» Роль професіоналізму вчителя в
    формуванні мотивації навчальної діяльності учня та його особистості (з досвіду
    роботи).

    11.  Аналіз виконання плану роботи ШМО за І семестр 2012-2013 н.р.
    12.  Про підсумки участі в міських інтелектуальних конкурсах з іноземної мови, історії та правознавства.
    13.  Обговорення календарно-тематичного планування з історії, правознавства, іноземної мови на другий семестр.
    14.  Підготовка вчителів до засідання педагогічної ради «Упровадження інформаційних технологій на сучасному уроці як засіб формування позитивної мотивації до навчальної діяльності школярів»
    15.  Діагностика з педагогами ШМО щодо їх утруднень в роботі.
    16.   Творчий звіт Коропець Ірини Віталіївни.
    17.  Творчий звіт Бондажевського Петра Михайловича.
    18.    Робота з молодими спеціалістами (наставництво).
    Всі заплановані питання розглянуто і виконано. Учителі ШМО входять до складу творчих груп, що створені в межах школи. На рівні ШМО творчі групи не створені.

    На засіданнях шкільного методичного об'єднання вчителів
    іноземної мови, історії та правознавства у І семестрі 2012 – 2013 рр.
    розглядалися питання забезпечення ефективного методичного супроводу педагогів
    під час роботи над ЄНМТ та передбачено традиційні і нетрадиційні форми та
    методи роботи з педагогами. Проведено семінари з теми: «Інклюзивна освіта-найпотужніший
    інноваційний рух XXІ століття», в рамках підготовки вчителів ШМО до засідання
    педагогічної ради «Вплив професійної майстерності вчителя на розвиток мотивації
    до навчальної діяльності учнів як результат навчально-виховного процесу (з
    досвіду роботи)» та «Роль професіоналізму вчителя в формуванні мотивації
    навчальної діяльності учня та його особистості» (з досвіду роботи).
    «Упровадження інформаційних технологій на сучасному уроці як засіб формування
    позитивної мотивації до навчальної діяльності школярів»



    далі