Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 11.26.2024, 1:42 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Картини твори живопису на уроках історії

                 Картини твори живопису  на уроках історії

    Використання творів живопису на уроках історії надає можливість акти­візувати різноманітні види навчаль­но-пізнавальної діяльності учнів. У цьому випадку процес засвоєння знань відбувається в атмосфері інте­лектуальних, моральних та естетич­них переживань, творчості учителя та учнів, самостійної роботи. Процес пізнання зачіпає душу дитини, при­зводить до особистих вистражданих відкриттів. Твори образотворчого мистецтва на уроці історії, завдяки емоційному впливу, забезпечують шлях засвоєння змісту навчального матеріалу через переживання. А це сприяє розвитку формування духов­ності підростаючого покоління. Наприклад портрет Монни Лізи (або "Джоконди”, 1503, Лувр) образ багатої міщанки представлений втіленням піднесеного ідеалу 


                                                          

                Дані художні твори використовую при вивченні культури Відродження у 8 класі.

    Роль та місце картини на уроці

    1.          Картина допомагає підготовці учнів до сприйняття нового ма­теріалу. Сприяє  активізації сприйняття нового матеріалу, стає джерелом активного здобуття знань.

    2.          Картина є зоровою опорою для сприйняття учнями розповіді вчителя.

    3.          Посилює емоційний та мораль­ний вплив розповіді вчителя.

    4.          Картина легко фіксується у па­м'яті учнів, допомагає закріп­ленню історичного матеріалу.

    На уроці залучаю 1-2 картини. Виняток можуть становити повторювально-узагальнювальні уроки, на яких використову­ю декілька картин, що вже знайо­мі учням.

    Картину необхідно продемонстру­вати учням лише у потрібний мо­мент роботи на уроці. Вивісивши репродукцію картини, витримуємо паузу у декілька секунд, щоб надати можливість учням самостійно роз­глянути зображення. Демонстрація картини супроводжується моїм комента­рем.

    Указку використовують у роботі з історичним краєвидом. Під час демонстрації портрету указкою не користуються. Аналізуючи твори інших жанрів живопису, необхідно користуюся словесними вказів­ками: «прямо перед нами», «право­руч біля стіни», «у кутку кімнати» та інші.

    Картина вивішую високо на дошці, де її видно усім учням. Іде­альний варіант — мати також набір репродукцій на кожний учнівський стіл.

    Приклад картин портретів сподвижників Хмельницького при вивченні історії України у 8 класі.

     

                                               

    По  повернутися