Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 11.25.2024, 10:50 PM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Категорії розділу

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Каталог файлів

    Головна » Файли » Моделі уроків

    У категорії матеріалів: 2
    Показано матеріалів: 1-2

    Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Тема:    «Національно-визвольна війна українського народу середини XVΙΙ століття»

    Тип уроку: вивчення нового матеріалу і первинне закріплення знань (комбінований).                          

    Мета:

    Ø  ознайомити учнів із основними подіями початку національно-визвольної війни середини 17 століття, розкрити роль Б. Хмельницького та його соратників, встановити історичний портрет гетьмана України та визначити його місце в історії козацької держави ;

    Ø  розвивати дослідницькі навички, вміння працювати з історичними документами  із текстом підручника, з історичною картою, визначати тривалість подій; сприяти розвитку критичного та логічного мислення ;

    Ø  виховувати  школярів у дусі патріотизму, розвивати в них інтерес до  історичного минулого власного народу.

    Моделі уроків | Переглядів: 2221 | Завантажень: 0 | Додав: peter | Дата: 02.05.2014 | Коментарі (0)

    Тема урока: Монголо-татарское нашествие

    Тип урока: комбинированный.

    Цели урока: Разобрать монгольское завоевание Руси; определить особенности  монгольского государства; раскрыть причины успехов завоевательных походов монгол; показать героический характер обороны; выяснить причины поражения  Руси и определить сущность монгольского ига..

    Общедидактическая цель: обеспечить формирование у учащихся образного представления о монгольском нашествии и установлении ига на Руси.

    Моделі уроків | Переглядів: 1435 | Завантажень: 0 | Додав: peter | Дата: 02.05.2014 | Коментарі (0)