Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 05.06.2024, 1:39 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Мультимедійні технології в освіті сприяють

             Мультимедійні технології в освіті сприяють:

     

    -                                         розкриттю, збереженню індивідуальних здібностей і особистісних якостей учнів;

    -                                         формуванню в учнів пізнавальних здібностей, прагнення до самовдосконалення;

    -                                         забезпечення комплексності вивчення явищ дійсності, нерозривності зв’язку між природознавством, технікою, гуманітарними науками та мистецтвом;

    -                                         постійному динамічному оновленню змісту, форм і методів  навчання і виховання.

             Документальні відеофільми (фрагменти „живого” відео) зарекомендували себе як найбільш ефективний засіб для первинного знайомства з навчальним матеріалом.

        Фіксація відповідних слайдів, доповнених текстами пояснень і графікою, дозволяє  створити прекрасні навчальні матеріали у вигляді анімаційних фрагментів.

           Зоровий канал за своїми можливостями набагато перевершує можливості всіх інших каналів сприйняття інформації людиною. У зв’язку з цим поєднання відеоінформації мультимедійних засобах забезпечує сприйняття, запам’ятовування та засвоєння навчального матеріалу. Мультимедйні засоби створенні засобами сучасного програмного забезпечення  дозволяють створювати засоби навчання не лише з використанням барвистих ілюстрацій, а й різні види відеофільмів (анімацію, документальне та ігрове кіно).

            Сучасні технології, як відомо, дозволяють успішно використовувати в мультимедійному уроці фрагменти відеофільмів. Використання відеоінформації і анімації може значно підсилити навчальний ефект. Саме фільм, а точніше невеликий навчальний фрагмент, найбільшою мірою сприяє візуалізації навчального процесу, представленню анімаційних результатів, імітаційному моделюванню різних процесів в реальному часі навчання. Там, де в навчанні не допомагає нерухома ілюстрація, таблиця, може допомогти багатовимірна рухома фігура, анімація, план, відеосюжет і багато чого іншого.  Приклади відеофільмів: «Битка на Калці» та «Взяття Києва» до  уроку: «Монгольська навала» з історії України у 7 кл.; «Богдан Хмельницький» для уроку з історії України у 8 класі: «Початок національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького»; «Скіфи» з ІРК для 6 класу.

           Нині існує велика кількість мультимедійних засобів, але вони не завжди адаптовані до використання на уроках, не завжди відповідають сучасним вимогам до навчання. Тому для проведення заняття в класі ІКТ я використовую фрагменти  програми MS Power Point призначеної для створення і демонстрації презентацій, зокрема, для реалізації сценаріїв мультимедійних проектів у вигляді набору слайдів.

        Програмний продукт PowerPoint призначений для створення і показу презентацій – єдиної сукупності і послідовності статичних і динамічних зображень, які можуть включати в себе текст, електронні таблиці, мультимедійні об’єкти (малюнки, відео, звук). PowerPoint допускає організацію інтерактивного режиму роботи з користувачем – прискорення або сповільнення демонстрації, перехід від одного кадру до іншого за бажанням користувача, що враховує його індивідуальні особливості. Під час уроку узагальнення та систематизації це дає змогу поєднувати узагальнююче повторення та систематизацію матеріалу з контролем і корекцією знань та вмінь. В створенні презентацій беруть активну участь учні. Приклади: «Герої Крут», автор учень 11-Б класу М. Якимчук; «Є права кожного із нас» автор учень 10-А класу Копилов М.; «Конституція - Основний Закон держави» автор учень 11 класу Шуриберко К. Мною створені презентації для уроків з правознавства у 9 класі:  «Конституційні права і свободи людини і громадянина», «Що означає бути громадянином держави», з історії України у 8 класі: «Початок національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького»,  з історії України у 7 класі:  «Борьба  с  монгольским нашествием», для роботи МАН «Право на освіту дітей з особливими потребами», для відкритого засідання (семінару) ШМО вчителів історії та іноземної мови у жовтні 2012 р. «Інклюзивна освіта–найпотужніший інноваційний рух в освіті ХХІ століття», для педагогічної ради у листопаді 2012 р. «Результативність-це що? Високий бал, міцні знання чи зацікавленість предметом. Компетентності педагога, що забезпечують ефективність навчального процесу».

    До речі презентація   :  «Борьба  с  монгольским нашествием» перемогла в обласному конкурсі «На крутих поворотах історії» серед учительських презентацій і відзначена І місцем в області в серпні 2012 р.

    Повернутися