Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 05.06.2024, 11:37 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Піктограми

    Піктограми

    Один із способів фіксації навчального матеріалу є також піктограми, які полегшують засвоєння історичних фактів у їх хронологічній послідовності і взаємозв’язку. «Метод піктограмного вивчення історії орієнтований на зорові відчуття, образні уявлення учня і базується на виділенні в навчальному матеріалі головного, того, що треба запам’ятати».

    Саме воно і втілюється в малюнку. Найкращий варіант піктограми – «чистий» малюнок без слів і цифр. Однак, можливі й інші, коли піктограма, що в чистому вигляді містить одиничну інформацію, перетворюється в логічний опорний сигнал.

    Різні також і форми піктограми у навчальний процесі. Треба вибирати ті з них, котрі більшою мірою відповідають особливостям матеріалу, стилю роботи, можливостям певного класного колективу. Піктограма має бути проста, чітка, точна. Я вважаю, що не варто стандартизувати піктограми, оскільки будь-який стандарт, усталена форма призводить  у підсумку до зниження пізнавального інтересу.

    Піктограмний метод вивчення історії  запроваджую у 6-му класі, особливо після того, коли учні дістануть уявлення про ієрогліфічне письмо. Шифруванню матеріалу піддаються практично всі теми, особливо пов’язані з економікою, внутрішньою і зовнішньою політикою тієї чи іншої держави.

    У свідомості учнів закріплюються, як правило, те, що пов’язує  суть понять і явищ з їх образами. Але образ поняття і сам зміст його далеко не тотожні, тому використання малюнків не виключає пояснення фактів, їх причинно – наслідкових зв’язків, характеру процесів тощо. З цього погляду піктограма є засобом навчання, що вирішує суто своє дидактичне завдання, допомагаючи, разом з іншими засобами, досягти певного явного освітнього рівня.



    Повернутися