Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 06.20.2025, 10:33 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Словники

    Словники

    Ще не одним традиційним способом фіксації навчального матеріалу є так звані словникові запаси, які я використовують при введені нового історичного поняття. Щоб виділити, їх записують ручкою іншого кольору, обводять рамкою, виносять на поля тощо. Словникова робота на уроках історії, на перший погляд, передбачає використання переважно репродуктивних методів навчання: пояснювально – ілюстративний, вклад готових знань учителям – усвідомлення запам’ятовування й відтворення їх учнями. Але в цьому випадку засвоєння історичної термінології не сприяє новому розкриттю пізнавальних можливостей школярів. Організація ж продуктивної праці базується на стимулюванні думки учня, його вміння порівнювати, виділяти подібне і відмінне, робити висновки й узагальнення, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки.

    Повернутися