Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 05.06.2024, 9:48 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Словники

    Словники

    Ще не одним традиційним способом фіксації навчального матеріалу є так звані словникові запаси, які я використовують при введені нового історичного поняття. Щоб виділити, їх записують ручкою іншого кольору, обводять рамкою, виносять на поля тощо. Словникова робота на уроках історії, на перший погляд, передбачає використання переважно репродуктивних методів навчання: пояснювально – ілюстративний, вклад готових знань учителям – усвідомлення запам’ятовування й відтворення їх учнями. Але в цьому випадку засвоєння історичної термінології не сприяє новому розкриттю пізнавальних можливостей школярів. Організація ж продуктивної праці базується на стимулюванні думки учня, його вміння порівнювати, виділяти подібне і відмінне, робити висновки й узагальнення, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки.

    Повернутися