Вітаю Вас Гість!
Субота, 09.06.2025, 1:58 PM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Вересень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Словники

    Словники

    Ще не одним традиційним способом фіксації навчального матеріалу є так звані словникові запаси, які я використовують при введені нового історичного поняття. Щоб виділити, їх записують ручкою іншого кольору, обводять рамкою, виносять на поля тощо. Словникова робота на уроках історії, на перший погляд, передбачає використання переважно репродуктивних методів навчання: пояснювально – ілюстративний, вклад готових знань учителям – усвідомлення запам’ятовування й відтворення їх учнями. Але в цьому випадку засвоєння історичної термінології не сприяє новому розкриттю пізнавальних можливостей школярів. Організація ж продуктивної праці базується на стимулюванні думки учня, його вміння порівнювати, виділяти подібне і відмінне, робити висновки й узагальнення, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки.

    Повернутися