Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 11.26.2024, 1:36 AM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Словники

    Словники

    Ще не одним традиційним способом фіксації навчального матеріалу є так звані словникові запаси, які я використовують при введені нового історичного поняття. Щоб виділити, їх записують ручкою іншого кольору, обводять рамкою, виносять на поля тощо. Словникова робота на уроках історії, на перший погляд, передбачає використання переважно репродуктивних методів навчання: пояснювально – ілюстративний, вклад готових знань учителям – усвідомлення запам’ятовування й відтворення їх учнями. Але в цьому випадку засвоєння історичної термінології не сприяє новому розкриттю пізнавальних можливостей школярів. Організація ж продуктивної праці базується на стимулюванні думки учня, його вміння порівнювати, виділяти подібне і відмінне, робити висновки й узагальнення, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки.

    Повернутися