« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Структурно-логічні схеми
Порівняно новим способом фіксації навчального матеріалу стали структурно – логічні схеми. Як правило, схема складається під час викладу матеріалу і на очах учнів «виростає» в одне ціле з взаємозв`язками, причинами та наслідками.
«Схема починається із запису фактів, що складають взаємну ситуацію, і далі подається наочне розв`язання порушених проблем. Проблеми виписуються, ставляться знаки питання і фіксується абревіатурою шлях Ії розв`язання. Далі виписуються ключові слова, дати, імена, важливі висновки…» - так описує свою роботу з учнями при складанні схеми учитель – новатор з Луганська Ф. Горелик.
Як правило, структурно – логічні схеми я використовую для того, щоб наочно показати учням взаємозв`язок між подіями, їх причинами та наслідками, етапність, вплив різноманітних чинників на хід подій тощо.