« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Тези. Конспекти
Учні можуть фіксувати не весь навчальний матеріал, а тільки окремі положення. Такий стислий виклад однієї з головних думок, висловлений мною у розповіді або лекції, називається теза, а спосіб фіксації – тезування. Стислий запис усього навчального матеріалу, який був викладений учителем на уроці, або чітко означеної його частини, називають конспектуванням. Конспектування є досить складним способом фіксації адже передбачає не тільки вміння учнів швидко писати, а й виділяти головне, аналізувати, синтезувати, порівнювати, узагальнювати. Тому я навчаю учнів цього способу фіксування тільки після того, як вони навчаться складати простий та розгорнутий план, тезування. Програма передбачає введення елементів конспектування у 8-му класі, а оволодіння цим способом – 10-му класі. Щоб навчити учнів конспектувати, необхідна постійна увага вчителя до їхньої роботи, систематичні перевірки конспектів, наголошування на тому, що важливим є не кількість написаного, а правильність виділення головного і другорядного в розповіді вчителя або якості підручника, вміння групувати інформацію, визначати логічний зв'язок між подіями.