Мої статті [0] |
Цікаве про історію [2] |
Публікації [1] |
Методичні розробки [1] |
Науково-дослідницька робота [2] |
Планування [3] |
Засідання [1] |
Аналіз роботи ШМО [2] |
Участь в конкурсах [2] |
Головна » Статті » Планування |
На допомогу керівнику методичного об’єднання Методичні об’єднання створюються при наявності не менше 3-ох спеціалістів одного фаху. Члени методичних об’єднань відкритим голосуванням обирають із досвідчених учителів терміном на 2 роки керівника (голову). Залежно від актуальності питань, що розглядаються, умов в яких працюють об’єднання, у навчально-виховних закладах їх засідання можуть проводитися щомісяця або щокварталу. У діяльності методоб’єднань практикуються різноманітні види роботи, але найбільшого поширення набули заслуховування й обговорення доповідей, взаємовідвідування відкритих уроків і виховних заходів, бібліографічні огляди, вивчення методичних матеріалів, практичні заняття з учителями тощо. Індивідуальними формами методичної роботи є: наставництво; консультації; стажування; самоосвіта; індивідуальна методична допомога тощо. Впорядкування матеріалів роботи шкільного методичного об’єднання доречно здійснювати у методичному портфоліо, яке включає: паспорт шкільного методичного об’єднання (додаток 1); план роботи методичного об’єднання, індивідуальні плани роботи педагогів-членів методоб’єднання (копії) (додатки 2, 3, 4, 5, 6); протоколи (додаток7), матеріали засідань методичного об’єднання; матеріали позакласних заходів: предметних тижнів (копії наказів «Про проведення предметного тижня», «Про підсумки проведення предметного тижня», план заходів), «круглих столів», конференцій тощо; матеріали роботи з обдарованими дітьми: заходи вчителів щодо роботи з талановитою молоддю, матеріали шкільних предметних олімпіад (завдання, протоколи (копії) учнівських змагань); матеріали роботи з молодими вчителями: планування заходів наставників щодо роботи з молодими колегами, щоденники взаємовідвідувань уроків, позакласних заходів наставників та вчителів-початківців; аналітичний звіт про роботу шкільного методичного об’єднання, самозвіти членів методичного об’єднання за навчальний рік; моніторингові дослідження різних аспектів роботи методичного об’єднання. Паспорт шкільного методичного об’єднання вчителів історії, іноземної мови. Дата створення серпень Керівник методичного об’єднання Кількісний склад членів методичного об’єднання Якісний склад членів методичного об’єднання _______________ Проблема, над якою працює методичне об’єднання ___________ Результативність роботи методичного об’єднання ____________ Методичного об’єднання вчителів іноземної мови історії та правознавства „Учитель повинен усе життя працювати над самовдосконаленням”, - писав В.Сухомлинський. Відомо, що лише творчий учитель може сформувати творчу особистість. Тому головним завданням методичного об’єднання є розвиток у кожного вчителя того індивідуального стилю, який характеризує його професійну майстерність План роботи: І. Вступ У цьому розділі дається ґрунтовний аналіз роботи МО за минулий навчальний рік (стан викладання української мови і літератури (та інших гуманітарних предметів), рівень і якість навчальних досягнень учнів з предмету, результати вивчення системи роботи вчителів, аналіз роботи з обдарованими дітьми (результати участі учнів у олімпіадах, конкурсах, участь у проведених заходах), участь учителів у МО школи, міста, у розробці шкільного компоненту (результативність викладання спецкурсів, факультативів, поглибленого вивчення предмету), у розробці і використанні інновацій, дидактичного оснащення, рівень реалізації науково-методичної проблеми в роботі МО, стан шкільної документації з предмета, методичні напрацювання за рік з проблеми самоосвіти, робота з батьками). П. Проблема, завдання МО на новий навчальний рік Ш. Персональний склад членів МО: ІV. Організація навчально-виховної роботи V. Засідання методичного об’єднання (можна у довільній формі (додаток 6) або за таблицею)
Примітка: 1. Основними формами проведення засідань МО є: навчально- методичний семінар, семінар-практикум, теоретичний семінар, практичне заняття, круглий стіл, аукціон педагогічних ідей, методичний фестиваль, педагогічні читання, творчий звіт та ін. 2. Основними методами проведення МО є: лекція, лекція-кон- сультація, доповідь (заслуховування й обговорення), ділові педагогічні ігри (розігрування педагогічних ситуацій), мозковий штурм, акваріум, коло ідей, диспут, дебати, тренінг, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, анкетування, тестування, моделювання конкретної ситуації тощо. VІ. Удосконалення педагогічної майстерності вчителя Організація роботи з молодими вчителями. | |||||||||
Переглядів: 1623 | |
Всього коментарів: 0 | |