Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 11.25.2024, 10:56 PM
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Цінуй свій час

Наше опитування

Події в Криму
Всього відповідей: 78

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі сайту

  • Національна бібліотека
  • ЗапоВики
  • Банери



    Архів записів

    Самоосвіта

                  Узагальнення  досвіду роботи з теми

        «Мотивація учнів до пізнавальної діяльності через основні способи фіксації навчального матеріалу на уроках історії та правознавства»

    Бондажевський  Петро Михайлович,   вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист


    Актуальність проблеми

    Теоретичне обrрунтування

    Опис досвіду роботи

    1.      Плани

    2.      Піктограми

    3.      Схема – портрет історичного діяча

    4.      Опорний конспект

    5.      Словники

    6.      Проблемні завдання

    7.      Тези. Конспекти

    8.      Таблиці

    9.      Кросворди

    10.  Структурно-логічні схеми

    11.  Карти, картосхеми, контурні карти

    12.  Картини твори живопису  на уроках історії

    13.  Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)

    Роль та значення фіксації навчального матеріалу

    Список літератури