« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Узагальнення досвіду роботи з теми
«Мотивація учнів до пізнавальної діяльності через основні способи фіксації навчального матеріалу на уроках історії та правознавства»
Бондажевський Петро Михайлович, вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
Опис досвіду роботи
3. Схема – портрет історичного діяча
5. Словники
8. Таблиці
9. Кросворди
11. Карти, картосхеми, контурні карти
12. Картини твори живопису на уроках історії
13. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)
Роль та значення фіксації навчального матеріалу
Список літератури